torsdag 10 juni 2010

Lite nytt i garderoben

Hej hej!
Jag har ju inte skrivit sedan i påskas! Jag har inte känt någon inspiration, men nu har jag handlat lite nytt igen o har piggnat till lite grann.

Den här toppen har jag köpt på Vero Moda fast i mörkblått med vita prickar. Jag har ingen bra bild på mej med den, slänger in en bara för att ni ska se lite..




Sen hittade jag ÄNTLIGEN en vit sommarklänning i lite längre modell (vill egentligen ha en hellång) som passade plånboken :-) Men maxiklänningsökandet har jag inte givit upp. Just nu är det tradera som gäller, dock har jag missat massa auktioner pga att internet krånglat o att man har dottern att passa, hon är ju ändå PRIO 1!
Denna klänningen hittade jag på Lindex, den är finare på än på bilden tycker jag. :)
Lindex Shop Online - Klänning

Inga kommentarer: