onsdag 25 augusti 2010

Parfym


Jag fyllde 25 förra veckan och önskade mej då min älsklingsparfym, Escada Sentiment, som jag använt dom senaste 10 åren.. under åren har det kommit o gått lite andra parfymer medan denna alltid hängt med. Just nu använder jag den, J'Adore Dior och en sommardoft från 2008 från Elisabeth Arden. Det är verkligen bara bottenskrapet kvar på min Escada :-(
Min "plast-syrra" letade efter parfymen i hela stan, men fick till svar att den utgått ur sortimentet. Jag fick istället en annan parfym, Bebe.. som doftar jätte gott. Jag var in med "p-syrran" igår o luktade på den o vi letade än en gång efter min favorit utan lycka. Så nu har jag behållt den goda parfymen jag fick, men kände mej ledsen över att min parfym inte finns att köpa längre.. så jag kollade runt lite på nätet o hittade den på lite olika nätbutiker.. men innan jag beställde kollade jag även tradera :-) Vilken lycka!!! Där fanns det 2st 75ml.. en som använts nåt fåtal ggr.. o en oanvänd. Jag la bud på båda två då auktionerna höll på tills strax efter 12 idag.. o jag vann BÅDA (samma säljare) :-D Tjoho!! 165:- för den använda o 170 för den oanvända.. vilka FYND!! Så om säljaren är pålitlig (hade 100% positiva omdömen) så har jag snart ett bra "lager" på min älsklingsparfym.. sen är det väl bara ut o leta efter en som kan ersätta sen när dom är slut..

Inga kommentarer: