fredag 3 september 2010

Mammajacka


Mammajacka från Mama licious

Idag slog det mej.. jag har ju ingen jacka som når runt magen och det är ju faktiskt rätt så KALLT ute!!
Provade en jacka på H&M som funkade, men gillade den inte riktigt. Kostar ju gank många kronor oxå speciellt som man bara har jackan i några månader.
Så nu har jag kollat lite på nätet och ittade denna fina jacka.. ca 700:- ..som jag kanske igentligen inte har, men en jacka måste jag ju ha så får ta från sparkontot isf.
MEN innan jag bestämmer mej ska jag kolla runt lite till.. någon som har några tips???

1 kommentar:

Lisen sa...

Hej! Jag är återförsäljare för Capri Collection där den snygga klänningen finns som du inte hittade. Besök gärna min sida så hittar du den , mycket snyggt att klicka hem! lise-lottgruffman.capricollection.com inget www före