måndag 13 september 2010

Varm bebis i vinter


Jag har länge funderat över vinteroverall till bebisen i magen, vi vet ju inte vad det blir så jag ville ha en vit. Vi fick ärva en overall/åkpåse i fleece med bomullsfoder.. men den känns lite kall för riktiga vinterdagar. Den passar sej nog mer för en bebis i detta höstväder.
Jag började kolla runt som en tok på nätet o i butiker, men jag är sån som gärna vill klämma o känna på vissa plagg, så som en overall. Lindex har en vit overall/åkpåse som jag började ställa in mej på, men avvaktade lite för att se om det skulle komma in mer på H&M o i andra butiker som man kunde jämföra med. Så nu i lördags när jag var ut en sväng för att byta o ändra ett köp på Lindex tog jag en sväng in på H&M o såg då att dom fått in en overall/åkpåse (som finns i deras shop online) o jag föll direkt. Den kändes mycket gosigare än Lindex o luvan var djup o bra så att det lilla huvudet skyddas bra mot kyla. Det var samma pris på den som den jag sett på Lindex så därför slog jag till :-) Känns skönt att ha den biten klart då jag faktiskt kunde ligga sömnlös över att inte hitta precis en sån som jag var ute efter, hehe. Nu tror jag att jag har det viktigaste.. resten kan man ju önska sej till bebis ankomst o i julklapp :-) Blir det en pojke så behöver vi rusta upp med mer kläder då vi har mest flickkläder.

Inga kommentarer: