tisdag 3 april 2012

Bloppis

Jag hämtade ut min beställning från Lindex idag, ni vet Gwyneth kläderna jag visat tidigare. Kläderna passade mej inte alls.. passformen blev helt knasig. Så trist.. men så går det med shopping ibland.














Båda är slutsålda, så vill du köpa hojta till. Tröjan strl S och shortsen strl 36. Kanske passar du i dom bättre än jag.
Blir det många intressenter få jag väl köra högst bjudande. Jag behåller dom ett litet tag, men annars lämnar jag tillbaka i butik.

4 kommentarer:

Linn sa...

Sugen på tröjan. Vänligen maila om den är kvar på linnslusen@hotmail.com

Clara sa...

Hej där! Vilken fin blogg du har. Är intresserad av tröjan så om den inte redan är såld får du gärna höra av dig till claraspost@hotmail.com
Ha en bra dag!
Clara

Johanna S sa...

Clara: Tack!
Jag har mailat er båda.

Sara sa...

Hej! Har du kvar shortsen? Finns att nå på sarapettersson82@hotmail.com