lördag 21 april 2012

Hårvård

Vad har du för hårtyp? Själv har jag väldigt torra toppar men inne vid rötterna är håret normalt-lätt att att bli fett. Därför testade jag WEN som inte ska verka uttorkande, vilket jag upplever fungerar bäst även för fet hårbotten eftersom  vanligt schampo tvättar ur dom naturliga fetterna så överproduceras det sedan. Det som fungerade bra för mej innan, för mina hårrötter var att verkligen arbeta in balsam i hårbotten, men mina toppar är svåra att råda bot på. Därför valde jag att testa just WEN. Dock utan resultat, det som hände var att jag fick någon hemsk klåda eller kanske t o m eksem.. så jag har skickat tillbaka produkterna inom 60 dagars garantin.. för det priset ska det ju verkligen göra UNDER precis som i reklamen, haha. Men det gjorde ju tyvärr inte det. Tvättade en gång med schampo och VIPS så kändes det genast bättre i hårbotten igen.. så nu testar jag budget varianten iställt eftersom jag alltid gillat schwatzkopf. Har dock inte den där SHINE TONIC, den såg jag inte i affären. Det doftar ljuvligt iaf. Jag får uppdatera om några veckor om det ger något resultat.

Inga kommentarer: