lördag 13 februari 2010

Alla BH 99:-

Igår träffade jag en kompis i Kista Galleria. Hon skulle leta present till Alla Hjärtans Dag..

Det blev som vanligt mest tittande på baby kläder o prylar *hehe*
MEN så "råkade" vi gå förbi Kappahl som gjorde reklam för att dom säljer alla sina BHar för 99:- (förutom creem). Då svängde vi genast in eftersom vi båda var i behov av nytt efter att ha slutat amma o då insett hur sunkiga våra gamla BHar är.. haha.. varfö sparade man dom??

Jag hittade iaf en ROSA (såklart) som satt riktigt bra.. så nu kan man känna sej tjusig även under igen :P

Jag hade köpt flera om jag hade haft råd, men nu har jag iaf en ny :-) o matchande trosa köpte jag såklart oxå.. allt för 168,50:-. Ordinarie pris på BHn var 169:- så jag tyckte det var ett riktigt FYND!

Min o dotterns outfit

Inga kommentarer: