onsdag 10 februari 2010

Onsdag

Idag stack vi (jag o dottern) in till stan för att träffa en kompis. Vi gick i samma klass på gymnasiet o stötte på varann i höstas o sa att vi skulle ses för en fika.. o nu blev det äntligen av! Det var supertrevligt!
Så här klädde jag mej.. hihi, jag gillar bilden för att dottern lyckades "smyga" in i den :-)

Jag har på mej: Gamla jeans från BikBok, T-shirt från Gekås (Ullared) :-).. köpte den sommaren 2008 och en kavaj från HM som jag fick i julklapp av min underbara mamma. Jag fotade i spegeln som är lite kladdig efter bebislek :-)

Jag handlade lite nytt till min dotter på Kappahl som jag får ta o lägga upp bild på någon dag.. tror att kläderna passar (kan vara lite stora).

Så sprang jag in en sväng p GinaTricot innan vi for hem. Såg då denna fina jacka. Väldigt tunn så den passar nog en mildare sommarkväll eller kanske en ljummen vårdag :-) 249:- Har inte köpt den själv eftersom jag inte har råd, men den är i jätte härligt mjukt/lent material så om den finns kvar när man ev får råd så ska jag prova den.

Inga kommentarer: