fredag 5 februari 2010

BOOTS

Välkomna till min nya "mode-blogg" eller vad man nu ska kalla det..
Känner att jag är inne i en svacka i garderoben. Ingen inspiration, men inga pengar att gå ut o shoppa för :( Skulle vilja gå ut o shoppa för många tusenlappar *hihi* Har aldrig gjort det, men nu känner jag sådand suuuug efter nytt!
Just nu är jag helt frälst av alla fina högklackade boots o det finns MASSOR på Tradera. På Halens har dom billiga snygga skor med. Jag skulle ju så gärna förbereda garderoben inför våren som ligger runt hörnet.

Bjuder på några godingar som jag hittat på Tradera




Dom rosa är jag ju helt betagen i, JAG ÄLSKAR JU ROSA, inte särsklit unikt, men så är det :P

halens föll jag för dessa :)
Rosa skolett 399:-

Tänkte lägga upp ett par till, men dom verkar ha tagits bort sedan igår tyärr.

Inga kommentarer: