fredag 23 mars 2012

Fredagens

Vilken härlig dag det har varit. Barnen och jag har varit ute och lekt både på förmiddagen och eftermiddagen.
Ett tag blev det så varmt i solen att jag fick ta av ett lager kläder på tjejerna. På eftermiddagen bytte vi ut fleece laget till en tunnare extra tröja/kofta.

Jag hade mina ljusa Fornarina jeans (gamla), som jag äntligen lagt upp för några veckor sedan bara. Så fick det bli en vit t-tröja som jag handlat för en BILLIG peng på GeKås i Ullared för några år sedan. När vi gick ut drog jag på mej mina boots, från Skopunkten, en gammal bikbok munktröja och en jacka som jag inte kan minnas vart den är köpt. Har dock bara bilder från min "inomhus outfit". Fick bli lite maskara idag också. Jag såg så himla trött ut (gör det även med maskara, men inte lika mycket) efter nattens bestyr med barn som inte kunde sova frammåt småtimmarna.

Det här med att fota mej själv är jag inte så bekväm med, men som jag skrev igår(?) så känns det som det blir lite opersonligt om jag inte inkluderar mej själv i bloggen.



Inga kommentarer: