tisdag 20 mars 2012

God morgon!

Vilken bra natt det har varit! Kanske har jag inte så höga krav längre med två barn under 3 år. Fast Josefine som snart blir 3 har sovit hela nätter sen tidigt, men inte lillasyster. Nu har Josefine varit sjuk i några dagar med feber som blivit värre på natten och andra faktorer som stört hennes nattsömn och där med resten av familjens med. Inatt sov Josefine mellan mej och M och Alexandra, som flyttat in till Josefines rum, fick hela barnrummet för sej själv och har sovit bra hela natten. Eller, hon har iaf sovit bra från det jag gick och la mej vid midnatt tills hon väckte mej strax innan sju imorse.
Club L Open Back Trim Top 199:-




















Club L Shredded Metallic 
Jumper 279:-
ASOS Mini Skirt in Metallic 
172:-















Jag håller på och hittar lite mer o mer i internetshop's världen. Under dom senaste åren har jag ju varit antingen gravid eller haft en kropp som försökt hitta sej själv efter en gravidite, vilket den fortfarande gör lite grann, så jag har inte vågat handla på nätet. Men nu vet jag att jag bara kommer bli lite smalare, eftersom jag börjat träna igen och tänker liiiiite mer på vad jag äter. Så här om dagen hittade jag in till LOVE2SHOP där det fanns massor med fint. Vill man handla så slussas man vidare till den shop som säljer just det plagget. Jag hittade bl a de här ovan, som man kan bära var för sej, eller matcha. Jag skulle tex kunna tänka mej att ha linnet istoppat i kjolen och metallic tröjan över om det är lite kyligare.
Hittade hur mycket som helst, så vi får se om jag klickar hem något. Jag kollar iaf bara på "budget" plagg. Gärna kläder under 500 kronor.

Inga kommentarer: