fredag 16 mars 2012

In med lite vårfärger!

Köpte det här linnet på Lindex i veckan för julklappspengar jag sparat just till lite vår/sommar shopping :)
Funderar på att köpa ett likadant fast i vitt också, känns som ett riktigt snyggt bra plagg att ha i vår/sommar garderoben. (OBS! På hemsidan står det att den är rosa, men jag tycker den är mer åt det orangea hållet. Lite korallfärgad kanske?)




















Har köpt en vår jacka också från HM som jag såg i Englas blogg :) Hade en 20% rabatt kupong som jag använde, men såg att den även säljs till det nedsatta priset i online shopen. Jag har gillat den här modellen/typen av jacka i flera år, nu ÄNLIGEN har jag en egen :)



1 kommentar:

Leighsan sa...

Kom in och tävla :)
http://blogg.veckorevyn.com/dreamwedding/2012/03/14/tavlingsdags-baglady/