tisdag 20 mars 2012

Gwyneth Paltrow in Modern Preppy


Imorgon släpper Lindex sin vårkollektion som dom tagit fram tillsammans med Gwyneth Paltrow. Hon är ju så snygg tycker jag, jag gillar henne skarpt. Var det i höstas som dom hade Reese Witherspoon? Hon är iaf vekligen en av mina favoriter! Lindex verkar ha bra smak nu för tiden :)
Det har ju som sagt redan kommit in mycket fint, som toppen jag visade förra veckan tex.
Nu har jag spanat in outfiten på bilden i mitten, men som jag oftast vill, så vill jag se den irl först och även se prislappen innan jag tar något beslut. Sen gäller det ju att den finns kvar när man kommer till butik. Just nu så är Josefine sjuk, som sagt, så det ä ju inte säkert jag kan vara på Lindex imorgon när dom öppnar.
Det finns många fina vita stickade tröjor, så om jag mister denna står det många åter, får jag trösta mej med :)

Inga kommentarer: