torsdag 22 mars 2012

Dagens

Har skruttat omkring här hemma i snart en vecka med en liten sjukling. Idag var hon sej själv igen, väl tajmat till det fina vårvädret som vi njöt av en stund på uteplatsen.
Gjorde inget större väsen över min outfit, det gör jag inte när jag bara är hemma. Då är det bekvämt och praktiskt som gäller :)
När vi gick ut kändes det iaf som ett par jeans var mer passande än mjukisar, ville inte se för "skruttig" ut, haha.

Skitgt hår och osminkad.. orkar inte hålla på med smink om jag bara ska vara hemma. I alla fall inte när jag är trött, väcktes 2 gånger på småtimmarna av minstingen som nu börjat hosta (igen) när hon sover :/ Och förutom igår natt så har det inte blivit mycket till sömn. Jaja, jag kände att bloggen var lite för opersonlig så jag slänger in en (efter)middagens outfit.

Inga kommentarer: