tisdag 6 mars 2012

Passa på!!
























Just nu har HM 50% nedsatt pris på några utvalda varor, SISTA DAGEN IMORGON, så skynda fynda! :)
Hitar du något annat (till ord. pris) så kan du använda rabattkoden 9657, som ger dej 25% rabatt på valfri vara. Erbjudandet gäller fram till 18 mars 2012. Rabattkoden hittade jag på rabatt.se.
Jag klickade hem dom rosa jeansen med rabatten, jag är så himla glad! Igår var dom slutsålda och jag jämrade mej över att inte ha klickat hem dom på en gång när jag såg dom första gången, men idag hade det kommit in i vissa storlekar. Dock får jag vänta till maj innan jag får dom :/ På 50% erbjudandet blev det en blå/vit andig stickad tröja med guldkrage, som kommer i mitten av april. Jag provade den i stan idag, men fanns endast i XS eller M (såklart) så det fick bli postorder.

Inga kommentarer: